Pytania i odpowiedzi

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  1. Dlaczego w przypadku niektórych produktów mam jedynie możliwość wyboru jednego dostawcy Poczta Kurier 48 godzin?

Dzieje się tak w przypadku, gdy zamawiasz zapakowany przez nas prezent lub produkt wykonany z porcelany/ceramiki. Jedynie ta firma kurierska udostępnia usługę „Ostrożnie” , dzięki czemu zapewnia szczególna dbałość o zawartość przesyłki.

Automatycznie ta forma dostawy przypisana jest do gotowych zestawów prezentowych, opakowań prezentowych i wyrobów z porcelany lub ceramiki.

 

  1. Co zrobić, jeśli nie chcę korzystać z dostawcy Poczta Kurier 48 godzin?

W przypadku zapakowanych przez nas prezentów nie ma innej możliwości (patrz pytanie nr1). Jeśli zamówienie dotyczy m.in. produktów z porcelany, które są pakowane jako prezent, lub samych opakowań prosimy o kontakt w celu wybrania innego dostawcy.

 

  1. Jak skonfigurować prezent?

Jeśli chcesz, aby w wybranym przez Ciebie opakowaniu prezentowym zostały przez nas zapakowane  inne produkty , które zakupiłeś w naszym sklepie, wybierz opcję PREZENT. Kosz, tacę lub pudełko wypełnimy wówczas wełna drzewną, ułożymy produkty, tacę lub kosz zawiniemy w folię przezroczystą, dodamy wstążki  i wyślemy do Ciebie gotowy  prezent.

Możesz także wybrać opcję OZDOBY. Są to najczęściej sztuczne kwiaty, liście, szyszki, gałązki itp.

Wstążki i ozdoby dobieramy  kierując się porą roku, zbliżającymi się światami, kolorystyką opakowań lub produktów, które się w nim znajdują.

Jeśli przygotowujesz prezent na specjalną okazję i ważny jest dla Ciebie np. kolor wstążek napisz nam o tym w  UWAGACH DO ZAMÓWIENIA.

W sytuacji, gdy chciałabyś/chciałbyś dodać do zestawu prezentowego inne rzeczy niż te zakupione w naszym sklepie możesz wybrać opcje PREZENT. Wówczas wyślemy Ci, oprócz zakupionych produktów, artykuły dekoracyjne (wypełnienie, wstążki, folię) potrzebne do zapakowania prezentu w ilości i składzie zależnym od wielkości i rodzaju opakowani. Pozostanie Ci już tylko wszystko samodzielnie spakować i przystroić. 

Artykuły dekoracyjne w opcji PREZENT dodajemy w zależności od rodzaju opakowania:

  • tace i kosze - wełna drzewna, folia przezroczysta, wstążki,
  • pudełka ze wstążką - wypełnienie,
  • pudełka bez wstążki - wypełnienie i na życzenie zamawiającego wstążka.
  1. Co będzie jeśli wybiorę za małe opakowanie prezentowe w stosunku do ilości innych produktów? Czy poupychacie to na siłę?

Jeśli w trakcie pakowania prezentu okaże się, że faktycznie tych produktów jest za dużo, skontaktujemy się z Tobą, zaproponujemy zmniejszenie ich liczby lub większe opakowanie.

 

  1. Dlaczego przy zakupie herbaty są wagi 30g i 80g?

Niektóre herbaty są  bardzo lekkie i opakowania 50g lub 100g w prezentach wyglądają lepiej jak zawierają mniej produktu. Torebki nie są tak wypchane.  

 

  1. Co zrobić w sytuacji, gdy za mała jest dostępność produktów w sklepie?

Prosimy o kontakt. Możliwe, że jesteśmy w trakcie dostawy i stany magazynowe nie zostały jeszcze zwiększone.

 

  1. Reprezentuję firmę, chciałbym/chciałabym zamówić większą ilość produktów lub zestawów prezentowych?

Prosimy o kontakt w celu ustalenia warunków współpracy.

Nr tel.: 790 247 236, adres e-mail: sklep@ha-herbatykawy.pl

 

  1. Potrzebuję pomocy w doborze produktów lub informacji o produktach?

Prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00.-17.30., sobota 10.00.-13.30. nr tel. 94 37 37 835.

lub na adres sklep@ha-herbatykawy.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl