
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
- Dlaczego w przypadku niektórych produktów mam jedynie możliwość wyboru jednego dostawcy Poczta Kurier 48 godzin?
Dzieje się tak w przypadku, gdy zamawiasz zapakowany przez nas prezent lub produkt wykonany z porcelany/ceramiki. Jedynie ta firma kurierska udostępnia usługę „Ostrożnie” , dzięki czemu zapewnia szczególna dbałość o zawartość przesyłki.
Automatycznie ta forma dostawy przypisana jest do gotowych zestawów prezentowych, opakowań prezentowych i wyrobów z porcelany lub ceramiki.
- Co zrobić, jeśli nie chcę korzystać z dostawcy Poczta Kurier 48 godzin?
W przypadku zapakowanych przez nas prezentów nie ma innej możliwości (patrz pytanie nr1). Jeśli zamówienie dotyczy m.in. produktów z porcelany, które są pakowane jako prezent, lub samych opakowań prosimy o kontakt w celu wybrania innego dostawcy.
- Jak skonfigurować prezent?
Jeśli chcesz, aby w wybranym przez Ciebie opakowaniu prezentowym zostały przez nas zapakowane inne produkty , które zakupiłeś w naszym sklepie, wybierz opcję PREZENT. Kosz, tacę lub pudełko wypełnimy wówczas wełna drzewną, ułożymy produkty, tacę lub kosz zawiniemy w folię przezroczystą, dodamy wstążki i wyślemy do Ciebie gotowy prezent.
Możesz także wybrać opcję OZDOBY. Są to najczęściej sztuczne kwiaty, liście, szyszki, gałązki itp.
Wstążki i ozdoby dobieramy kierując się porą roku, zbliżającymi się światami, kolorystyką opakowań lub produktów, które się w nim znajdują.
Jeśli przygotowujesz prezent na specjalną okazję i ważny jest dla Ciebie np. kolor wstążek napisz nam o tym w UWAGACH DO ZAMÓWIENIA.
W sytuacji, gdy chciałabyś/chciałbyś dodać do zestawu prezentowego inne rzeczy niż te zakupione w naszym sklepie możesz wybrać opcje PREZENT. Wówczas wyślemy Ci, oprócz zakupionych produktów, artykuły dekoracyjne (wypełnienie, wstążki, folię) potrzebne do zapakowania prezentu w ilości i składzie zależnym od wielkości i rodzaju opakowani. Pozostanie Ci już tylko wszystko samodzielnie spakować i przystroić.
Artykuły dekoracyjne w opcji PREZENT dodajemy w zależności od rodzaju opakowania:
- tace i kosze - wełna drzewna, folia przezroczysta, wstążki,
- pudełka ze wstążką - wypełnienie,
- pudełka bez wstążki - wypełnienie i na życzenie zamawiającego wstążka.
- Co będzie jeśli wybiorę za małe opakowanie prezentowe w stosunku do ilości innych produktów? Czy poupychacie to na siłę?
Jeśli w trakcie pakowania prezentu okaże się, że faktycznie tych produktów jest za dużo, skontaktujemy się z Tobą, zaproponujemy zmniejszenie ich liczby lub większe opakowanie.
- Dlaczego przy zakupie herbaty są wagi 30g i 80g?
Niektóre herbaty są bardzo lekkie i opakowania 50g lub 100g w prezentach wyglądają lepiej jak zawierają mniej produktu. Torebki nie są tak wypchane.
- Co zrobić w sytuacji, gdy za mała jest dostępność produktów w sklepie?
Prosimy o kontakt. Możliwe, że jesteśmy w trakcie dostawy i stany magazynowe nie zostały jeszcze zwiększone.
- Reprezentuję firmę, chciałbym/chciałabym zamówić większą ilość produktów lub zestawów prezentowych?
Prosimy o kontakt w celu ustalenia warunków współpracy.
Nr tel.: 790 247 236, adres e-mail: sklep@ha-herbatykawy.pl
- Potrzebuję pomocy w doborze produktów lub informacji o produktach?
Prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00.-17.30., sobota 10.00.-13.30. nr tel. 94 37 37 835.
lub na adres sklep@ha-herbatykawy.pl